De cadeau’s die ik gekregen heb met kerst!

Beste lezers,

Vanavond heb ik met mijn familie kerst gevierd en dat was best leuk, iedereen heeft weer leuke (en minder leuke) cadeautjes gekregen! Maar we begonnen de avond natuurlijk met een lekker kerstdiner, ik heb geen foto van het diner zelf. Maar wel van het toetje; Vienetta-ijstaart!

Daarna gingen we cadeautjes doen, en ik heb echt ENORM VEEL leesvoer gekregen (en dan overdrijf ik niet!) Hier een foto van alle boeken die ik gekregen heb.

Zoals je ziet zijn het voornamelijk dingen over dictators en WOII en alternatieve geschiedenis. Maar ja, dat is dan ook mijn fiep qua lezen! (en ja, fiep is een echt woord, hier kun je lezen wat het betekent.)

En natuurlijk had mijn neef ook weer een trollcadeautje voor mij gekocht; dit keer waren het “klinkers” en “medeklinkers” die samen de naam Lucas vormden. Klinkers heeft hier een dubbele betekenis want naast letters zijn het ook een soort stenen. Maar ik had mijn neef ook goed tuk hoor. Want ik heb ook trollcadeautjes voor iedereen gekocht, en omdat mijn neef van sport hield, heb ik een puzzelboekje van DenkSPORT voor hem gekocht zodfat hij ook zijn hersens traint, want mijn neef denkt nog steeds dat spieren en uithoudingsvermogen belangrijk zijn voor een man in deze wereld… Nou, wij weebs weten wel beter! Hij vond dat trouwens geen leuk grapje, maar ja, hij plaagt mij ook altijd met vanalles, dus het is leuk als ik een keer terug kan slaan.

Ik ga ze op werk neerzetten op kantoor!

Verder heb ik van mijn neef ook nog een shirt gekregen van de Partij tegen de Burger van De Speld. Die ga ik in het nieuwe jaar als ik weer naar werk moet aan doen, een van mijn begeleiders (die ook De Speld leest en trompet speelt) zal dat denk ik heel cool vinden. En ik heb ook een Super Mario Muismat gekregen!

Dat shirt ga ik aandoen naar het kerstfeestje van mijn tante (Niet die waarmee ik altijd leuke dingen doe!) op 2e kerstdag!

En last maar zeker niet least heb ik ook nog dit gekregen! 4 (!) nieuwe knuffels!

Van links naar rechts: Joshua Kennedy, Joshua’s neefje Luc Nefario, Montenegro de Kerst-Eevee en Liam Redd, de zoon van Crazy Redd uit Animal Crosssing.

Trouwens, hier is nog een beter shot van Joshua!

Dat zijn zo’n beetje alle cadeau’s die ik met kerst gehad heb dit jaar! (Gelukkig geen sokkenm of ondergoed of deo of zo! Pfjieuw.) Op naar mijn verjaardag! Ik zal alvast een aftelklok op de homepage zetten als ik klaar ben met dit blog!

Na de cadeautjes heb ik ook nog met mijn familie de Muppets Christmas Carol gekeken. Traditie hé?

Fijne Kerst morgen,

Lucas

P.S. Morgen zal ik de nieuwe Joshua wat meer toelichten in een blog en wat meer over hem vertellen!

Plaats een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑